BIP Przychodnia Milowice Sp. z o.o.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

 

Przychodnia MILOWICE Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://przychodniamilowice.nowybip.pl

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Stan dostępności cyfrowej

 

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

 

Niezgodność z załącznikiem

  • Nie wszystkie zamieszczane zdjęcia mają do tekst alternatywny;
  • Linki prowadzące do materiałów na innych stronach/podstronach nie zawierają treści tekstowej, którą mogą odczytać programy dla niepełnosprawnych;
  • Część dokumentów jest dostępna tylko w jednym w formacie.

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Tomasza Kaczmarczyka — mejlowo adm.t.kaczmarczyk@przychodniamilowice.pl lub telefonicznie 504101710.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

 

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

 

Dostępność architektoniczna

 

Przychodnia MILOWICE Sp. z o.o. – ul. Baczyńskiego 14c, 41-203 Sosnowiec

Do budynku prowadzi jedno wejście dostępne dla pacjentów. Drzwi wejściowe znajdują się na poziomie zerowym. W holu głównym, po prawej stronie od wejścia, mieści się portiernia oraz winda umożliwiająca osobom niepełnosprawnym dostęp do wszystkich kondygnacji budynku.

Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na I piętrze po lewej stronie windy.

Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

W przychodni nie ma pętli indukcyjnych.

W przychodni jest zatrudniona osoba posiadająca wiedzę z zakresu języka migowego.

W budynku nie ma oznaczeń kontrastowych, przy poradni okulistycznej znajdują się informacje w druku powiększonym. Winda jest wyposażona w oznaczenia w alfabecie Braille’a.


Data wytworzenia: 2021-03-01 Autor: Tomasz Kaczmarczyk Data publikacji: 2021-03-01 13:02 Osoba udostępniająca na stronie: Tomasz Kaczmarczyk Data ostatniej modyfikacji: 2025-03-31 Osoba modyfikująca: nick